Välkommen till min värld..

Tourettes syndrom och ADHD med autistiska drag är diagnoserna...resten är jag

http://www.tankarikaos.se/

- Boka mig som föreläsare på lisafrick@live.se, http://www.tankarikaos.se/ eller www.nsph.se/index.php?bokaenambassador.

- Stolt Attitydambassadör - läs mer på http://www.hjarnkoll.se/ och www.skane.se/attityder

- en del av projekt:bemötande, Psykiatri Skåne

söndag 17 oktober 2010

Me, myself och Tourettes syndrom

Har nu försökt lägga upp en film här i 1 1/2 dag. Ger upp för tillfället och lägger en länk istället:


För övrigt har min dator lagt av, den nya fina. Knäppte, inte ont anande, igång den imorse och helt plötsligt stod att jag var "inloggad på en temporär fil" och följaktligen inte kommer åt mina filer (dokument, bilder etc.)

Är jag arg?!

Har jag ADHD?!

Storebror har förbarmat sig över mig, gjort en systemåterställning och div justeringar, men ändå funkar skiten inte som det ska.

I´ll be back..när blodet slutat koka!
Morr på er. Morr morr morr....

4 kommentarer:

  1. Förstår att denna konstnärliga film med huvudpersonens aningen "överdrivna" beteende skall symbolisera de av Gilles de la Tourette beskrivna symtomen.

    "Sluta rynka på näsan" sa Din farmor till Din far när han var ung!! Vid 75 års ålder har han slutat. Var det då tourettes syndrom som försvann? Vad tror experten?

    Pappa

    SvaraRadera
  2. Experten är säker på att det var Tourettes syndrom som försvann från näsan och uppenbarade sig i halsen i form av harklingar och hostningar. ;)

    SvaraRadera
  3. Vilka ju också försvunnit!!! Undrens tid är inte förbi!!!

    Pappa

    SvaraRadera
  4. Vad har försvunnit sa du?! Mohaahaha...host, host..

    SvaraRadera